Rady Pedagogiczne

Szkolenia Rad Pedagogicznych

  1. Jak wspierać ucznia edukacji wczesnoszkolnej- przetwarzanie sensoryczne
  2. Dokumentacja kształcenia specjalnego IPET,WOPFU- jak dobrze je napisać?
  3. Terapeutyczne zabawy w edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej
  4. Jak motywować ucznia z ASD do nauki?
  5. Jak zapobiegać wypaleniu zawodowemu nauczyciela wspomagającego
  6. Organizacja pomocy psychologiczno- pedagogicznej
  7. Organizacja pracy z uczniem ze specjalnymi potrzebami
  8. Interpretacja orzeczenia o potrzebie kształcenia specjalnego- koniec tajemnic!
  9. Dziecko ze spektrum autyzmu w przedszkolu ogólnodostępnym
  10. Uczeń ze spektrum autyzmu w szkole ogólnodostępnej
  11. Stymulacja rozwoju mowy u dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym
  12. Jak organizować proces kształcenia specjalnego dla ucznia ze spektrum
  13. Zajęcia rewalidacyjne dla ucznia ze spektrum autyzmu- jak je przygotować? Jak określić ich program
  14. Obowiązki nauczyciela współorganizującego proces kształcenia specjalnego
  15. Uczeń z ASD na lekcji wf
  16. Organizacja pracy edukacyjno- terapeutycznej na lekcji muzyki i plastyki
  17. Zindywidualizowane oddziaływania w kształceniu specjalnym- czyli jakie?
  18. Szkolenia dla rodziców

Realizujemy też tematy wynikające z indywidualnych potrzeb danej placówki