Szkolenia Rad Pedagogicznych
- Jak wspierać ucznia edukacji wczesnoszkolnej- przetwarzanie sensoryczne
- Dokumentacja kształcenia specjalnego IPET,WOPFU- jak dobrze je napisać?
- Terapeutyczne zabawy w edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej
- Jak motywować ucznia z ASD do nauki?
- Jak zapobiegać wypaleniu zawodowemu nauczyciela wspomagającego
- Organizacja pomocy psychologiczno- pedagogicznej
- Organizacja pracy z uczniem ze specjalnymi potrzebami
- Interpretacja orzeczenia o potrzebie kształcenia specjalnego- koniec tajemnic!
- Dziecko ze spektrum autyzmu w przedszkolu ogólnodostępnym
- Uczeń ze spektrum autyzmu w szkole ogólnodostępnej
- Stymulacja rozwoju mowy u dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym
- Jak organizować proces kształcenia specjalnego dla ucznia ze spektrum
- Zajęcia rewalidacyjne dla ucznia ze spektrum autyzmu- jak je przygotować? Jak określić ich program
- Obowiązki nauczyciela współorganizującego proces kształcenia specjalnego
- Uczeń z ASD na lekcji wf
- Organizacja pracy edukacyjno- terapeutycznej na lekcji muzyki i plastyki
- Zindywidualizowane oddziaływania w kształceniu specjalnym- czyli jakie?
- Szkolenia dla rodziców
Realizujemy też tematy wynikające z indywidualnych potrzeb danej placówki