14 lutego 2022 godzina 18:00
Prowadzący: mgr Maciej Kseniak
Absolwent Uniwersytetu Rzeszowskiego na kierunku wychowanie fizyczne- specjalizacja: gimnastyka korekcyjno-kompensacyjna. Ukończył studia podyplomowe w zakresie diagnozy, terapii i edukacji uczniów z ASD, oraz Integracji Sensorycznej oraz III stopniowy kurs Stosowanej Analizy Zachowania w pracy terapeutycznej z osobami z autyzmem. Posiada kwalifikacje instruktora pływania, oraz instruktora rekreacji ruchowej. Stale poszerza swoją wiedzę i umiejętności podczas specjalistycznych szkoleń i kursów. Pracuje w Niepublicznym Przedszkolu Specjalnym SOLIS RADIUS prowadząc zajęcia gimnastyki korekcyjnej i zajęcia integracji sensorycznej, oraz realizuje zajęcia WWRD i diagnozy SI w Niepublicznej Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej SOLIS RADIUS oraz Ośrodku Terapeutycznym SOLIS RADIUS w Rzeszowie
Szkolenie płatne: 150 zł
Czas trwania: 90 minut
- co to są zaburzenia sensoryczne i jaki mają wpływ na funkcjonowanie ucznia z ASD w szkole?
- Integracja Sensoryczna, a czas skupienia uwagi na lekcji
- czy Integracja zmysłów zmienia się wraz z wiekiem
- SI a genetyka- czy zawsze?
- jak prowadzić obserwacje ucznia z ASD i wdrożyć plan „pomocy SI”- WOPFU
Kompendium wiedzy w jaki sposób organizować kształcenia dziecka i ucznia ze spektrum autyzm w przedszkolu i szkole, gdy dziecko ma trudności w odbiorze i przetwarzaniu bodźców SI
Na szkolenie zapraszamy:
- dyrektorów przedszkoli i szkół, w których uczą się dzieci z ASD
- nauczycieli uczących uczniów z ASD
- logopedów, psychologów, terapeutów,
- nauczycieli specjalistów
- rodziców
- pedagogów specjalnych
- pracowników socjalnych
- rehabilitantów i fizjoterapeutów
- terapeutów Integracji Sensorycznej